• يکشنبه ١٢ آذر ١٤٠٢-١٥:٤٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٣٨
شمس‌احسان تأکید کرد:12-197

همکاری شهرداری و بهزیستی برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران بر ضرورت همکاری شهرداری و بهزیستی برای مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، زهرا شمس‌احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران، در یکصد و نود و هفتمین جلسه شورا، ضمن تبریک روز جهانی افراد دارای معلولیت، بر لزوم همکاری شهرداری تهران و سازمان بهزیستی برای مناسب‌سازی بوستان‌ها، توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد، ساماندهی کودکان کار و ایجاد پایگاه‌های خدماتی برای سالمندان تأکید کرد.
وی گفت: امروزه جمعیت زیادی با معلولیت‌های ذهنی وجود دارند که به دلیل نداشتن معلولیت ظاهری، اغلب نادیده گرفته می‌شوند. لازم است شاخص‌ها و فرایندهایی برای ارائه خدمات و تسهیلات به این افراد تدوین شود.
شمس‌احسان همچنین بر نقش پررنگ سازمان بهزیستی در مراقبت و توانمندسازی بهبودیافتگان اعتیاد تأکید کرد و خواستار مدل‌سازی فراگیر در این زمینه با تکیه بر توانمندسازی شد.
وی فرصت همکاری‌های بیشتر دو سازمان را در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مغتنم دانست و خواستار اتصال سامانه‌های اطلاع‌رسانی دو سازمان شد.
شمس‌احسان همچنین بر لزوم هم‌افزایی سازمان بهزیستی و شهرداری تهران در زمینه ساماندهی کودکان کار تأکید کرد. 
رییس کمیته اجتماعی ضمن تأکید بر تداوم همکاری‌های شهرداری تهران در زمینه ساماندهی کودکان کار، خواستار اقدامات همافزای بیشتر با رویکرد خانواده محور شد.
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در حوزه سالمندی نیز دارای فصل مشترک هستیم، گفت: ایجاد پایگاه‌های خدماتی موسوم به فراهنگ که مورد تأکید دوجانبه است، با حفظ شأن سالمندان و استفاده از ظرفیت آنان در مدیریت و راهبری مرکز، نیاز به یک همت مشترک دارد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: